Zwrot zamówienia

Zwroty i reklamacje

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, oraz zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie. Wraz z odsyłanym towarem należy dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy oraz poinformować Sklep poprzez wiadomość e-mail na adres sklep@inspirujswiat.pl.
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Nienaruszony towar należy zwrócić w firmowym opakowaniu na adres: Rękodzielnictwo Mariusz Dobrowolski Magdaleniec 20 13-100 Nidzica.
  3. Klient pokrywa koszt zwrotu towarów. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane dane przez Klienta w terminie 3 dni od dostarczenia towaru.
  4. Reklamacji nie podlegają produkty spersonalizowane oraz wykonane na zamówienie.
  5. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
  6. W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@inspirujswiat.pl z opisem wady produktu.
  7. Klient otrzyma odpowiedź na temat rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sklep naprawi lub wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji. W przypadku gdy wymiana nie będzie możliwa Sklep zwróci pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki na podane przez Klienta dane. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią na temat reklamacji.

Strona zwrotu zamówienia

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl